TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Unes quantes activitats...

La setmana passada després d'entrenar uns quants dies, el divendres tocava disputar la cursa social del BTT PRADES, una "cursa" per a tots els socis i amics que transcorria per l'antic circuit de l'Open de Tarragona i copa Catalana que es disputava a Prades.
Un cop donada la sortida ja ens vam distanciar el meu germà, jo i l'Eduard Recasens. Al final de la pujada d'Edu es va despenjar i vam quedar només el meu germà i jo encapçalant la cursa, ja només ens calia aguantar durant la baixada i no cometre cap errada, i així va ser... al final doncs vam arribar el meu germà i jo junts superant amb gairebé 2 minuts el temps de l'any anterior!! en tercera posició va arribar Eduard Recasens.

El dissabte següent tocava matinar per anar a fer la ja mítica pujada a les vinyes, vam baixar tots junts fins a la cruïlla de Riudabella, on després d'escalfar una mica es va donar la sortida!! Un cop donada la sortida vam formar un petit grupet amb el meu germà, jo mateix, el Carles Juncosa (no vegis com tira la bèstia!!), el Jordi Tardiu i en Jordi Rubio, comandant el grup el meu germà.

A la primera rampa una mica forta, el meu germà fa una bona tibada i es despenja en Jordi Rubio, i un parell de quilòmetre més amunt faig jo un bon canvi de ritme i es queda en Jordi Tardiu, així doncs només quedem el meu germà, jo i en Carles Juncosa... a partir d'aquí, els vaig pujant jo fins a gairebé a dalt de tot, on ja comença a planejar, els dos cabrons tota l'estona a roda, no hem feien ni un relleu, em volia deixar caure i que passes algú, però vaig pensar que si arribàvem tots tres junts a l'esprint, jo no tenia res a fer amb ells (amb un esprint) així doncs que vaig pensar que tiraria fins on pogués aguantar i després que el meu germà i el Juncosa s'ho juguessin entre ells, així doncs que la meva feina ja estava feta...

Al final Juncosa primer, seguit a un segon del meu germà i poc després jo mateix... Tant el meu germà com en Juncosa van superar el record de la prova fet fa uns anys per en Satiago Armero, i jo em vaig quedar a uns pocs segons. Felicitar doncs tant en Carles Juncosa per la victòria com el segón lloc del meu germà.

Tenint en compte la situació de la pujada i tot el treball que vaig fer durant aquesta, em vaig sentir força bé i amb molt bones sensacions, tot i que abans de començar em feia mal tot!! això de la carretera em comença a agradar...
Cal destacar també i felicitar tant al Dani com al Sergi per el bon temps que van fer en la pujada!!

Ara a preparar la 2ª VOLTA A PRADES AMB BTT que té lloc el pròxim dissabte 29 d'agost.

2 comentaris:

Can Victor ha dit...

Que tal? tot preparat per la volta a prades??????'

Per la feina, jo no podré pujar però Lletí pujarà en representació de l'equip a fotreus canya a tots... jejej

Que vaigue molt bé i no entreneu tant que aquesta setmana m'han dit que esteu molt forts

Administrador ha dit...

Ei doncs si, ja gairebé està tot a punt, ara només falta donar el tret de sortida i que tot vagi bé!!
Llàstima que no pugueu pujar tots, ja que el recorregut és força exigent i guapo, a veure si l'any vinent s'ho podeu combinar bé...

Això de que estem molt forts no t'ho creguis, que no veus que amb tota la feinada de muntar el circuit no tenim temps per entrenar, jejeje.

Venga ens veiem!!!

e.martorell