TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Marxa BTT L'Argentera (25-7-10)

Aquest passat dissabte ens vam desplaçar a fer la 16ª Marxa de l'Argentera, bona organització, el circuit com cada any i el bon ambient també...

Doncs mala sortida i després anant recuperant, passant la primera part del circuit amb penúries i treballs, amb una mica de dolor a la panxa (suposo que de la coca cola que em vaig prendre just abans de la sortida) i durant la segona part del circuit, recuperant i amb més bones sensacions, al final 4 de la general entrant a meta juntament amb el 3er (Xavier Jornet) i 1er èlit..
Llàstima de la primera part del circuit però em vaig notar amb força i ritme tot i els entrenos suaus que estic fent durant els últims dies..

Ara toca preparar-vos per la 3ª Volta a Prades el dia 28 d'agost!!!!