TRADUCTOR:

El Temps a Prades

PEDALS DE TROS, Sta. Coloma de Queralt (21-10-12)

Aquest diumenge, després d'estar gairebé tot el dissabte i part del diumenge a la matinada plovent, vam anar a la primera edició de la Pedals de Tros, una marxa de BTT a la localitat de Sta. Coloma de Queralt. Era el primer any que es feia, però el circuit prometia... i així va ser!!! un circuit molt guapo, amb bons senderonets de baixada i alguna rampa de pujada de les bones!!! i tot això sota una bona organització tot i les condicions en que es van trobar....
Si a tot això li afegim fang, molt de fang, va resultar ser un circuit de pura mountain bike que es va fer més dur del que era en realitat...
En arribar a Sta. Coloma, estava plovent, però uns instants abans de donar la sortida ja va afluixar molt fins arribar al punt que va sortir el sol i tot!!! molta gent es va "rajar" i va marxar abans de començar...

De bon començament vam formar un grupet davant d'unes 3 o 4 persones, a les pujades potser jo era el que anava més còmode, però a les baixades hem repassaven!! i és que això del fang no està fet per mi... anant fent fins que em vaig quedar en el 3er lloc, fins que cap al quilòmetre 40 vaig trobar-me el 2on... així que al final dels 52km vaig arribar 2on, prou bé després d'un període de semi-vacances, anant a fer el Camino de Santiago amb la parenta...
El meu germà va fer 4rt, i  el més important és que tot i el fanguer que hi havia vaig gaudir del circuit i de la bici, que això és el més important...


Fotos agafades de la web de Pedals de Tros