TRADUCTOR:

El Temps a Prades

CERVOLES ON BIKE (24-11-12) + NOU PATROCINADOR!!!

Aquest passat dissabte em vaig desplaçar junt amb el meu germà a la Pobla de Cèrvoles, per tal de disputar la 2a edició de la Cèrvoles on Bike.

La marxa anava a càrrec de l'organització, Catalunya aventura, que han realitzat una bona feina, fent 4 circuits per a tots els gustos (7, 18, 34 i 48 km), amb uns traçats divertits, distrets i amb una mica de tot... on es van aplegar uns 350 corredors.


Un cop realitzada la sortida, el meu germà va imposar un fort ritme durant el primer búcle d'uns 7km, on ens vam quedar davant uns pocs corredors... poc després jo em vaig despenjar i vaig anar durant una estona sol, a continuació, em va atrapar el meu company d'equip Albert Balagué i a partir d'aquí vam anar fent tot el circuit junts. Ja em va anar bé, ja que al km 2 aprox. ja vaig perdre el bidó d'aigua, així que l'Albert em va avituallar una mica fins que vaig poder agafar una botella a un avituallament... doncs al final vam arribar l'Albert i jo junts en 3a i 4a posició, just per darrere el meu germà.

Pel que fa a la meva cursa, doncs no va anar d'allò més bé, però ja m'ho esperava... moltes coses els dies abans i el cap en un altre lloc...  potser també pot influir que el dia abans de la cursa vaig pujar de Reus a Prades amb btt, per això les cames no acabaven d'anar bé!!! jejeje, això és el que té estar fora de temporada... patir més del compte i anar pitjor... ;-) 

Dir també que el projecte de cara a la pròxima temporada, que cada cop està més a prop, està ja agafant cada com més forma, és per això que us presento un nou col·laborador / patrocinador que em farà costat de cara a aquesta nova temporada 2013 que espero fer-ho el màxim de bé possible en les diferents proves que vull participar!! 


Així doncs anunciar que a més a més del Gimnàs Lazio que ja vaig anunciar la setmana passada, també em farà costat, gràcies a en Marc, la botiga de bicis situada al carrer del Vapor Vell de Reus, BIKE TALLER, on podreu torbar tota mena de components i bicis al millor preu!!! i tot això amb un servei excel·lent!!! 


www.biketaller.com


De mentre, vaig encarant la temporada amb ganes i il·lusió, continuant les meves sessions de gimnàs al LAZIOFITNESS, alternades amb sortides amb bici, sobretot de MTB!!!! així que encara amb una forma física baixa, crec que amb molta capacitat per millorar...
www.laziofitness.com

Properament anunciaré nou patrocinador i calendari que tinc pensat fer de cara a la temporada 2013 si tot va bé!!!  
http://mcsegrebtt.blogspot.com.es/