TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Tornem a pedalar!!! ;-) que l'inici de temporada ja està aquí!!!

Després d'estar uns quants dies apartat de la bici per culpa de la meva pobra esquena (que m'ha deixat 7 dies KO) doncs a finals de la setmana passada ja vaig poder tornar a entrenar una mica... Primer començant suau, fent un dia de rodillo a casa i després a poc a poc anant sortint amb carretera amb en X.Carnicer i diumenge BTT amb el meu germà... sembla que l'esquena ja estigui força bé... mira que ho vaig passar malament el primer dia, sense ni poder-me aixecar del llit!!! i tot això per un mal gest al baixar de la bici en una trialereta de pujada... bé, però això ara ja és gairebé aigua passada... 
Destacar una trialereta nova que vam fer amb el meu germà, des del coll de la Caldereta (anant de Prades cap a Rojals) fins al mas d'en Toni (gairebé a Farena)!!! llàstima de la 1ª part, que està una mica malament, però la resta molt bé!!! d'aquí 4 dies crec que ja estarà tota bé, ja que l'estan arreglant uns jubilats!! així que li direm la trialera del jubilat!!! jijijijij. Una molt bona iniciativa la que fan aquests senyors!!! 

Així que espero poder continuar millorant i arribar al dia 3 de març amb una bona forma física i poder començar la copa Catalana de marató amb cara i ulls... i la setmana següent, copa Catalana de XC a Banyoles!!! que bé!!!! 
Ah, i el dissabte que ve, presentació oficial de l'equip!!! ja penjaré fotos... 

D'aquí com sempre donar les gràcies a la gent que em recolza: 






PATROCINADORS PERSONALS:

sou els millors!!