TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Visita a VELODROM STUDIO, marxa btt CASTELLBIKE amb Cannondale (23-3-13) i prova de nou material i nutrició!!

Aquest divendres vaig anar a visitar, juntament amb el meu germà,  els companys de VELODROM STUDIO, per tal de fer-me un estudi biomecànic del més complert que existeix!!! amb un sistema únic a tot Europa!! una autèntica passada!!! jo em pensava que ja anava bé damunt la bici, però després d'uns petits retocs, he acabat de perfeccionar la meva posició damunt la bici!!!! Properament fotos i un vídeo que em van fer!!! molt guapo!!! jejeje.

Pel que fa al dissabte, teníem que fer la 1ª Castellbike, que en teoria ja s'hauria d'haver fet, però per motius climàtics, es va aplaçar i finalment s'ha fet aquest 23 de març...

Doncs pel que fa a la cursa, circuit força entretingut, combinant trams de pista amb força còdols amb senderonets ràpids i poc tècnics, per fer un total de 42km i uns 800 i pico de desnivell... era el primer any que es celebrava la cursa, però tot molt bé...
En aquesta marxa, hi havia un premi d'esprint itermig, al passar per el poble després de fer el primer búcle d'uns 10km, hem arribat un grupet d'uns 6 o 7 corredors i a l'esprint he pogut guanyar aquest premi especial!!! això està bé, una cosa diferent i atractiva pel públic... a més a més, bon regal!!! un lot d'embotits, un maillot i un formatge!!!
Després m'he quedat en 4ª posició, anant fent uns quilòmetres, finalment he acabat 3er... a poc del 2on... el meu germà 1er...amb un altre bon regal, un lot amb oli, vinagre, olives, olivada... perfecte!!

Aquesta pròxima setmana, com molts de vosaltres sabeu, marxem juntament amb el X. Carnicer i les dones a la Volta a Ibiza amb BTT, així que les bicis ja les vam enviar el divendres direcció a les illes... cosa que vol dir que per la Castellbike, no tenia la meva estimada conor WRC 20er!!!  :-o!!!!
Sort que gràcies a en Marc Llasat de BIKE TALLER, m'ha deixat una Cannondale 29er de test, així de pas la provava... la conducció tot i estar molt acostumat a la meva bici, doncs força bona!! tot i que l'he notat una mica més llarga que la meva, però per ser el 1er dia i acabar-la d'ajustar el dia abans a les 23h, doncs bé bé...cal destacar la comoditat del seient Prologo!!!  Pel que fa a la suspensió (lefty)de davant molt còmoda, absorbint molt més que una forquilla normal, tot i que també fa que la posició a la bici sigui força diferent, com més elevat de la part de davant... el millor de tot és que quan bloqueges, ho fa gairebé al 100%!!ideal per ficar-te dret en pistes on pots traccionar...  al començament no m'aclarva massa amb el bloqueig, però poc a poc he anat pillant una mica el truquillo... jejje. Pel que fa a la resta, doncs molt bé, com no pot ser d'una altra manera en una marca pionera en el mercat...

Em vaig passar de frenada...

Un cop s'ha acabat la marxa, una mica de beure, esmorzar i entrega de trofeus... com podeu veure a la foto, carregat cap a casa!!! així si que val la pena anar a fer curses d'aquestes!!! prefereixo mil cops això que un trofeu!!! felicitats a l'organització en general per tot!!!

Aquí lot de 1er classificat a l'sprint intermig i lot de 3er classificat de la cursa...

Destacar també, que abans d'enviar la bici cap a Eivissa, vaig muntar les pastilles noves de fré, unes XLC orgàniques, que destaquen per el seu color taronja... doncs el que he notat respecte altres marques, és la bona frenada en el mateix moment de muntar-les!! ja que la gran majoria de pastilles de fre  normalment al principi no acostumen a frenar molt i després, poc a poc es van adaptant al disc i ja van frenant més.. doncs en aquest cas, tant davant com darrere bona frenada ja des de bon principi, sense ni sorolls ni res per l'estil!!! gràcies de nou a BIKE TALLER!!!
Aquest cap de setmana, també he aprofitat per provar un nou producte que trobareu en exclusiu a BIKE TALLER de Reus, una marca alemanya, NUTRIXXION, una bona marca que fabrica productes de nutrició des de ja fa uns anys, amb els típics gels per cursa, barretes per entrenaments, isotònics... tot això amb diferents gustos... els gels amb una mica de cafeïna per activar-te en cursa!!! a més a més amb un gust molt bo i tot i no provar-los encara en moltes curses, amb una eficàcia més que bona!!! les barretes també molt bones, amb un gust natural i sense fer-me pasta a la boca... ho sigui que passen prou bé!!! per ara el meu gel preferit, el de cítrics!!! molt bo!!! i la barreta, la de fruita amb iogurt!!! impressionant!!!!
Gels amb gust a maduixa, cola-llimona, cítrics o plàtan i barretes amb gust a plàtan i fruita amb iogurt (les meves preferides!!! boníssimes!!!)
I el diumenge, sortida amb btt pel Poble, fent alguns dels senderons i trialeres que més ens agraden!! juntament amb el meu germà i amb el company d'equip Marc Mestre... llàstima de les punxades...

4 dies per marxar cap a la Volta a Ibiza!!!!

Com sempre, donar les gràcies a:









PATROCINADORS PERSONALS: