TRADUCTOR:

El Temps a Prades

3H RESISTÈNCIA ST. JOAN DE VILATORRADA. 1ers CLASS. (7-6-14)

DATA: 7 de juny de 2014

LLOC: St. Joan de Vilatorrada (el Bages)

PROVA: 3 hores de Resistència per equips

POSICIÓ: 1ers de la general, 1ers de la categoria i personalment, volta més ràpida del circuit. 

RECORREGUT: circuit de poc més de 3km, amb poc desnivell però amb trams molt revirats i lents. Gran part del traçat per un antic circuit de motos, amb zona de dubbies, algun saltiró... prou divertit tot plegat... Un circuit sense cap gran pujada ni baixada i amb pocs trams on poder tirar fort... la gran majoria trams lents on el bon pas per corba marcava les diferències.

RESUM CURSA: per aquestes 3h de resistència amb BTT, vaig fer equip juntament amb els companys del MC Segre, Miquel Llaudet i Aleix Sierra. D'aquí els felicito per la bona cursa que van realitzar ells també!! la victòria és cosa dels 3!!!! 
Al principi vaig començar jo fent 2 voltes i ells una, així durant la primera meitat de la cursa (aprox.) després ja vam anar fent una volta cada un fins a completar les 3 hores en 1a posició!! a més a més també em vaig emportar el premi a la volta més ràpida!! Així doncs, al final,  gràcies a la bona organització del club VEC de St. Joan de Vilatorrada, em vaig emportar: un parell de medalles, un dinar, unes guapes ulleres de sol Vogue, una camiseta i la bona estona que vam passar juntament amb els companys d'equip!! que això no ens ho treu ningu!!! ;-) 











PATROCINADORS PERSONALS: