TRADUCTOR:

El Temps a Prades

VII EDICIÓ DE LA TRANSISQUELLA (MEMORIAL IÑAKI LEJARRETA) 27-10-13

Aquest cap de setmana em vaig desplaçar a la localitat de les Garrigues de l'Albabés, on es celebrava la VII edició de la Transisquella, aquest any, memorial Iñaki Lejarreta.
Ens esperava un circuit de 43km amb constants pujades i baixades, curtes però algunes d'elles dures, tot sota una bona organització. Un cop realitzada la sortida, ja em vaig col·locar en 1a posició, anant fent així fins al final. Durant el circuit vam fer trams ràpids de pista, trams de dures pujades i trams de senderó tant de pujada com de baixada.
Un cop a meta, bon esmorzar, sorteig de material i finalment entrega de trofeus, amb bon oli i vi de la zona!!! això sempre va bé!!! jejejeej.

Si la setmana anterior a la Pedals de Tros a Sta. Coloma,  vaig estrenar la nova bici per aquesta temporada, (gràcies a BIKE TALLER) doncs aquesta setmana, també gràcies a Bike Taller he tingut el plaer d'estrenar les noves sabates MAVIC fury i els nous pedals MAVIC crossrock sl. Les sabates súper còmodes, com una bamba esportiva de carrer, però amb sola súper rígida, porto dos dies amb elles però com si ja fes tota la temporada que les porto... molt còmodes... pel que fa als pedals, doncs molt lleugers i també força còmodes per calar, tot i que acostumat als shimano, encara he de fer uns quants quilòmetres més, però crec que aniran molt bé!!! una bona opció alhora de canviar de pedals!!  Pel que fa a la CANNONDALE flash, doncs cada cop m'hi trobo millor, tot i que encara he de fer-hi molts quilòmetres amb ella... la setmana que ve espero ja tenir-la muntada al 100% tal i com la portaré aquesta pròxima temporada 2014, pròximament fotos...
Nous pedals Mavic crossrock sl (BIKETALLER)

Detall de les guapes i còmodes MAVIC (BIKETALLER)

Així és com et queda el cap després de portar el casc durant 2h damunt la bici.. jejejejej

Podi del circuit llarg a la Transisquella 2013. Albert Masana (2on), Enric Martorell (1er) i Jordi Bernat (3er). 

Jo mateix en un dels senderons de la prova. Foto gràcies a Xavi Galindo. 










PATROCINADORS PERSONALS: