TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Estrenant la CANNONDALE a la PEDALS DE TROS (Sta. Coloma). 20-10-13

Ja s'acaba la temporada 2013 i ja començo a perfilar la pròxima temporada 2014 amb ganes de fer-ho millor i anar aprenent cada dia una mica més...

Per aquesta nova temporada 2014 per 3a temporada consecutiva, seguirem amb el MC SEGRE, un gran equip amb un gran ambient... però una novetat per aquesta nova temporada, serà la màquina!!!! Així que gràcies al Marc Llasat de BIKE TALLER aquest any portaré una CANNONDALE FLASH 29er!!! amb la que espero fer moltes curses i obtenir els millors resultats en cada una d'elles.


Espero poder seguir col·leccionant dorsals durant aquesta temporada... i fer-ho el millor possible amb cada un d'ells...



Detall del quadre

Detall de les sempre ben acabades MAVIC CROSSMAX SLR

La setmana passada ja m'he la va entregar i la vaig anar a provar un parell de dies, i el diumenge ja li va tocar el 1er test més serio... anar a córrer!! Tot i encara no tenir la nova bici molt per la mà, les primeres sensacions han sigut força bones, sobre tot baixant!!! la forquilla lefty s'ho menja tot, pots baixar a l'ample que la lefty fa la feina que ha de fer!!! ;-) pujant, doncs també molt bé, tot i que m'he d'acostumar una mica més, ja que la major rigidesa fa que en alguns trams molt trencats sigui més nerviosa que la Conor que portava aquest any... però això amb unes quantes sortides més ho anirem polint...

Així, que diumenge ben d'hora,  bossa feta i cap a Sta. Coloma de Queralt per fer la 2a edició de la Pedals de Tros, l'any passat ja hi vaig anar (vam fer tota la marxa amb molt de fang i plovent tota l'estona...) aquest any les condicions eren ben diferents, molt bona temperatura, sol i el recorregut completament sec!!!
1er dorsal per continuar ampliant la col·lecció.

Pel que fa al circuit, 55km amb una 1a part amb molt de senderó ràpid i divertit i una 2a part més pistera però amb fortes rampes, fins arribar als últims 10km més plans fins a tornar de nou a Sta. Coloma. Un circuit força distret, sobre tot la 1a part, amb molt de sender ràpid i divertit.

Pel que fa la meva cursa, un cop es va donar la sortida, vam fer un grupet d'uns 5 corredors... als pocs quilòmetres vaig aconseguir marxar sol en 1a posició i vaig anar incrementant el temps respecte els perseguidors fins al km 45 aprox. on en una pujada al ficar-me dret em va marxar el pedal esquerre... així que vaig anar fent pedalant amb una sola cama en els trams més planers i pujant a peu en els trams més durs... així anant fent fins que em van atrapar el 2on i 3er classificat... amb un pedal sol uns 5km!!!! En arribar a l'últim avituallament i gràcies al senyor que hi havia allà amb una caixa d'eines vaig poder reparar el pedal i continuar.
A partir d'aquí vaig donar-ho tot per intentar recuperar de nou la 1a posició, però ja no va ser possible ja que quedaven ja només uns 5 quilòmetres... només vaig atrapar al 2on...

Al final, doncs,  2on classificat amb regust agredolç... a la pròxima més i millor...

Una pròxima marxa que val la pena, el pròxim dia 10 de novembre a la Pobla de Cérvoles, la CERVOLES ON BIKE !!!!!  jo no m'he la perdré!!! ;-)













PATROCINADORS PERSONALS: