TRADUCTOR:

El Temps a Prades

2a ETAPA ANDALUCÍA BIKE RACE (24-2-14)

Dilluns, 2a etapa de l'ABR, sortida un altre cop des del recinte firal de Jaén a les 10h. La gran diferència respecte ahir, ha sigut el clima!!! Sortida plovent i amb fred, al arribar a dalt al primer port ens hem trobat neu i tot!!!! La primera pujada dura i amb la mala sort que el meu company d'equip Marc Martínez (Dream Bike Experience) li ha marxat el peu del pedal, impactant el genoll contra el manillar!! Primer ens pensàvem que només era un cop, però poc a poc s'ha anat inflamant, hem anat afluixant ritme fins arribar amb penes i treballs al punt de control 1 (km 25). Un cop al punt de control, el Marc ha pujat a l'ambulància i cap a l'hospital... Liquid de la càpsula i lligament tocat....

Jo m'he refredat tant al baixar el ritme i per la mala climatologia que ja m'he pujat a la furgo i cap a l'hotel al no poder puntuar ja... Llàstima perquè ahir vam fer una bona etapa... Però això va com va i ara el més important és que el Marc es recuperi!!! Molts ànims des d'aquí.

Demà si tot va bé sortiré sol ja sense puntuar, però almenys pedalarem una mica!!!

Un cop a l'hotel, jo, roba i bici a la dutxa!!!












PATROCINADORS PERSONALS: