TRADUCTOR:

El Temps a Prades

FINAL DE TEMPORADA "oficial" 2014

Després d'uns quants dies sense cap entrada al blog, aquest cop ho faig amb un petit resum de les últimes curses i així del final de temporada...

Durant el juliol vaig assistir a la última prova abans de l'estiu de la copa Catalana al país dels Pirineus, Andorra... tot i no arribar al 100%, no vaig poder acabar de fer una bona cursa per problemes mecànics.. tot i això, com de costum, vaig donar-ho tot per acabar de la millor manera possible... així doncs en una dura prova de categoria HC, amb forces corredors estrangers, vaig aconseguir acabar en una discreta 21a posició.

Durant l'estiu, poca cosa pel que fa a entrenaments i curses, només la tradicional pujada a les vinyes (carretera de Poblet) acabant en 1a posició i la pujada al Cap del Coll (a Blancafort) on també vaig aconseguir acabar en 1a posició...

Després d'un estiu sense entrenar massa, em presentava a les Cots de Lloberola per fer la penúltima prova de la copa Catalana 2014, resultat també discret degut als pocs entrenos d'estiu... al final vaig finalitzar 11è elit, en un circuit força distret però poc apte per les meves condicions...

Ja només quedava la última prova de la Copa Catalana a Barcelona. Així que l'últim cap de setmana de setembre vaig anar cap a la muntanya de Montjuïc per tal de diputar aquesta última prova... on també tot i els pocs entrenaments fets durant el juliol, agost i setembre, vaig anar prou bé, tot i que amb falta de ritme i gas... al final 10è elit i finalitzant així en 11a posició elit de la general de la Copa Catalana després de totes les proves realitzades.

D'aquí donar les gràcies al MC Segre per tenir-me un any més com a corredor i a BIKE TALLER per tal de confiar amb mi i donar-me l'oportunitat de portar una flamant CANNONDALE durant tota la temporada 2014!!

Ara per acabar la temporada, 4 marxes de BTT per aquí a la zona i pensar ja amb la temporada 2015, que ja en tinc ganes després de fer un final de temporada no massa bo i amb el cap en d'altres llocs...

L'any que ve, més i millor!!! SEGUR!!!! Continuant a les files del MC SEGRE, però amb algunes novetats que properament aniré comunicant...

D'aquí també donar les gràcies a tots aquells que en algun moment de la temporada m'heu animat a entrenar o m'heu animat en les diferents curses!! que sentir el teu nom a una cursa no té preu!!!









PATROCINADORS PERSONALS: