TRADUCTOR:

El Temps a Prades

CAMP. ESPANYA A PANTICOSA!! 24è class. elit.

DATA: 19 de juliol de 2014

LLOC: Panticosa (Huesca)

PROVA: Campionat d'Espanya BTT-XC

POSICIÓ: 24è elit.  

RECORREGUT: circuit curt, d'uns 4km amb uns 150m de desnivell acumulat, on els corredors de la màxima categoria havíem de fer 7 voltes. Circuit no massa treballat, tot i que rodant en cursa encara es va fer prou distret... el circuit constava d'una 1a pujada llarga, amb un final empedrat on el mínim error et feia ficar peu a terra... després tram de baixada ràpid per dins al bosc, per arribar a una segona pujada més curta però que en cursa també es va fer a peu... després tram més planer per herba i finalment baixada molt ràpida fins al poble de Panticosa de nou... un circuit amb massa tram a peu... 






RESUM CURSA: el divendres ja vaig pujar cap a Panticosa per veure el circuit, entre el recorregut no massa bonic, el mal estar que tenia jo i la poca motivació, van fer que fos la cursa amb menys motivació per part meva abans de començar... no volia ni córrer!! 
Finalment diumenge a les 11 del matí sortida, una sortida molt tranquil·la per part meva... quedant-me en llocs una mica endarrerits... continuant amb la poca motivació del dia abans... a partir de la 2a volta, sembla que em vaig mig despertar i ja vaig poder apretar una mica... anant recuperant llocs i fent un parell de voltes prou bones... la resta poca cosa... al final 24è elit... un resultat ni bo ni dolent, però veient la qualitat dels altres corredors (entre ells el campió del món Hermida, Coloma, Mantecon, Alvarez...) , tampoc és un mal resultat... així que una més i a la pròxima millor!!! Aquest pròxim diumenge, copa Catalana a Vallnord!! esperem que vagi millor..




RECORDAR QUE L'ÚLTIM DISSABTE D'AGOST (30-8-14) ES CELEBRA LA 6ª EDICIÓ DE LA MARXA DEL BTT PRADES!!! US HO PERDREU?!?! (més info a BTT PRADES







PATROCINADORS PERSONALS: