TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Ja tornem a estar per aquí...

Després de molts dies sense actualitzar el blog, avui ha arribat el dia.

Aquests dies anant fent, sense fer entrenaments massa llargs, però anant sortint i fent alguna que altra carrerilla de les que t'ho passes bé a l'estiu.. com la pujada al coll de Capafonts, fent una bona segona posició, només superat per en Juncosa i per molt poc.
I aquest últim cap de setmana ja ha sigut una mica més mogut, fent el divendres la "cursa" de BTT social del BTT Prades acabant en primer lloc, el dissabte la pujada a les Vinyes (de la cruïlla de Riudabella fins al coll de l'Arena o km. 20) fent una de les pitjors pujades que he fet a la meva vida i acabant en 3ª posició. Després el mateix dissabte a la tarda, em vaig desplaçar a Blancafort per disputar la pujada al Cap del Coll, una cronoescalada que tant es pot fer amb BTT com en carretera, jo la vaig fer amb carretera i vaig acabar en primera posició superant l'últim rècord de la prova en una pujada que em va agradar força i amb una organització força bona (http://capdelcoll.aeblancafort.cat/) . Em pensava que notaria una mica el cansament del matí, però la veritat és que em vaig sentri molt millor que el matí.

I així anant fent fins la setmana que ve que el dissabte 28 d'agost celebrem la 3ª volta a prades amb BTT!!!! (més informació a www.bttprades.blogspot.com)

Ens veiem!!!

3 comentaris:

Lu! ha dit...

No pares pet!!! cap aquí, cap allí... no pots para mai de pedalar!!! jijiji
Ens veiem per la cursa del dissabte!!! quins nèrvits!!! ;-)

FELIX ha dit...

BONES,O TENIU TOT PREPARAT TOT,POS DISSABTE CAP A PRADES.

Anònim ha dit...

Hola Lur!! doncs faig tot el que puc.. però ara, entre la feina i el projecte només puc sortir un dia a la setmana ;-)

Doncs Felix, i tant que està tot preparat.. jejeje, ja veuràs quins nous senderonets que hem preparat.. jejeje.
Ens veiem!!!

E.Martorell