TRADUCTOR:

El Temps a Prades

Un parell de bones..

Després d'estar tot l'estiu anant fent alguna cosa pel poble però sense molt importància, l'últim cap de setmana d'agost tocava preparar la 3ª Volta a Prades amb BTT, així doncs una setmana amb mal de caps i aquestes coses que et provoca el fet d'organitzar una cursa.
Així doncs, el dissabte tocava córrer però sense gaires garanties, ja que ja sabia que els nervis de la cursa i les ganes de que tot estigués bé i a punt em podien jugar una mala passada durant la marxa, i així va ser...
bona sortida i bon inici de la marxa, cap a la meitat del circuit ja les cames se'm van quedar com una pedra i anar aguantant com vaig poder.. em va passar el Jordi Garrido i després ja cap al final de tot el meu germà.. així doncs que només em quedava aguantar i arribar al final en el 5è lloc, al ritme que anava em pensava que m'agafaria tothom, però per sort no va ser així.
La marxa en general tot molt bé tret d'alguna cosa que és millorable de cara a l'any vinent.. però dels errors se n'aprèn, no com hi ha gent que només es dedica a criticar i a trobar fallos a tots els llocs, aquesta gent és la típica que estarien millor a casa, ja que per culpa de 4 matats es deixen de fer moltes marxes, curses, copes.. diga-li com vulguis.. així doncs que animo als crítics que s'ho mirin des de casa (és només la meva opinió, no la de la gent del BTT PRADES)

Per altra banda, aquest cap de setmana del 5 de setembre ens vam desplaçar a St. Vicenç de Calders per fer la BTTomb amb el meu germà, allà ens vam trobar amb el Juncosa, l'Artero i el Crispí i moltes altres cares conegudes.

Ens vam trobar un circuit molt ratoner on no podies agafar mai un ritme.. al final victòria de la general i de màster 30 per el meu germà i victòria meva en èlit i 5è de la general.
Em vaig notar que falta forma i es que després de dues setmanes sense fer gaire cosa bona no es pot demanar molt..

A veure si aquesta setmana ja em puc ficar a to..

i que es preparin que per no trencar el cap a ningú els minuts aniran sumant!!! ;-) que n'aprenguin!!! que no estamos tan mal, al loro!! que hi ha molta gent que diu que li agrada la bici de muntanya i que realment no és cert!! (frase adaptada del Sr. Laporta). Hi ha bikers (de tots els nivells) i gent que volen ser-ho i mai ho seran. EMM.

¨´.,!"@#

4 comentaris:

felix ha dit...

eiiii martorell primer felicitats per la cursa,despres deixar clar que els que critiquen les marxes sempre son els mateixos,fer una marxa costa una passada,nomes o sabem els que la organitzem.El proxim dia que ens veiem personalment t'explicare uns detalls per tindre en compte.ens veiem per Mora ???o fins a calaf....

Administrador ha dit...

Gràcies Fèlix!! doncs si que costa organitzar una marxa, i més si es tracta d'un club relativament petit com és el nostre cas.
Doncs el pròxim dia serà aquest diumenge a Mora.. ja m'explicaràs a veure que...

Venga Fèlix, que vagi molt bé i no entrenis molt que després a veure si arribaràs cansat per el diumenge!! ejjeje.
Ens veiem.

Miquel Pellicer ha dit...

No et facis mala sang, la marxa ha estat preciosa, per mi la més tècnica de les que es fan per la província, però això ho marca el terreny.
Molt ben marcada i senyalitzada per tot arreu, millor que altres anys, no sé quines seran les crítiques però no en feu cas.
Salut i Pedals

E.Martorell ha dit...

Ei gràcies Miquel, tècnica si, però és el que dius tu, això ho marca la zona.. així que no s'hi pot fer més.. jeje.

Les coses sempre es poden millorar, però hi ha gent que les coses les diu a l'ample i sense tenir idea de res.