TRADUCTOR:

El Temps a Prades

HIVERNAL DE CERVERA (17-3-13), 2on class.

Aquest diumenge, tot i l'amenaça del mal temps, s'havia de fer alguna cosa!!! així que ben d'hora, el meu germà i jo vam marxar de Prades a les 7.00h del matí amb les bicis carregades al cotxe, plovent, direcció cap a Cervera, per fer la Hivernal de Cervera, no l'havíem fet mai, però en teniem bones referències... així que s'havia de provar...

Un cop a Cervera, la pluja continua, inscripcions, així que, amb els dubtes de si sortir o no... al final eren les 9.00h i ja estàvem plantats a meta esperant el tret de sortida... primers quilòmetres força rodadors, amb un grup nombrós, fins que vam entrar a la zona del primer senderó, on aquí ja es va trencar tot el grup... al principi no vaig acabar de trobar el ritme, no sé que passava, rodant entre la 3a i la 4a posició... cap al quilòmetre 20 o així ja em vaig començar a despertar i vaig anar recuperant fins a pillar el meu germà que anava segon, crec que cap al quilòmetre 35 o així.. a partir d'aquí anant fent els dos junts fins que a poc d'arribar em van comentar que el primer estava a pocs segons, així que al final vaig apretar una mica més per intentar caçar al 1er però ja era massa tard... bé, al final jo 2on i 3er el meu germà, arribant gairebé junts... un cop a meta, neteja de bicis, una mica de tertúlia amb els companys del MC Segre i entrega de trofeus.

Bon matí de BTT i acumulant quilòmetres i experiència per la pròxima VOLTA A EIVISSA AMB BTT!!!


Podi del circuit llarg. Foto: Elisabet i Albert Balagué (gràcies!!)


Bon circuit, amb uns 55km, que tot i el fanguer que hi havia, ens ho vam passar molt bé!!!... molt de senderó ràpid!!! no m'imagino com hauria sigut sense fang... molt guapo, segur!!!

Podeu trobar més informació a la web de l'organització: Hivernal de Cervera

i tot això, com sempre, gràcies a:








PATROCINADORS PERSONALS: