TRADUCTOR:

El Temps a Prades

1ª PROVA DE LA COPA CATALANA A BANYOLES!! BUFFF!!! QUIN NIVELL!!

Aquest passat cap de setmana ens vam desplaçar amb tot l'equip M.C. Segre a la capital del Pla de l'Estany, a Banyoles, que seria l'encarregada d'inaugurar la copa Catalana d'aquest 2013 com de costum.

El dissabte 3 voltes al circuit per veure que tal... amb poques diferències respecte les últimes edicions...un circuit guapo i distret...  després de veure el circuit, cap a l'hotelet, una mica de descans, beure amb l'equip, sopar i cap a dormir...

El diumenge tocava córrer, aquest cop, al haver-hi tants corredors de totes les categories, es realitzarien 3 sortides, teòricament, una a les 9.30h, l'altra a les 10.45h i la nostra a les 12.30h, que al final va ser a les 13.15h!!!

Molta presència de molts corredors internacionals, crec que l'any que més!!! però això també està bé, així durant el recorregut et vas "barallant" amb gent nova...
Pel que fa a la meva carrera, doncs unes sensacions molt rares... mai m'havia passat una cosa igual... vaig tenir com a 3 o 4 punts d'inflexió... primer bé, després malament, després bé... i així successivament... no sé, una cosa molt rara... al final vaig arribar a meta pensant que els principals "rivals" que teòricament l'any passat jo estava per allà amb ells, haurien arribat a una eternitat meva... i al mirar els temps, doncs es veu que no... doncs millor així... em quedo amb el fet de que crec que tinc encara bastant marge de millora, i puc recuperar aquest temps... almenys això espero... ja que per ara encara no he fet ni un sol dia de series ni res d'això, l'únic que he fet aquest any fins ara, són moltes sortides de BTT i gairebé res de carretera!! Al final després de patir durant unes quantes voltes, vaig entrar el 35 de la categoria elit, amb molts corredors internacionals per davant, molts d'ells presents a la copa del món de BTT, que per sort o per desgràcia no segueixen la resta de proves de la Copa Catalana, així que a la següent més i millor, segur!!




Fotos en diferents trams del circuit, fetes per la Lur

Doncs ara a pensar ja en les pròximes curses / marxes d'aquests caps de setmana i sobretot a preparar la 13ª Volta a Ibiza internacional per parelles amb BTT que tindrà lloc els dies 29, 30 i 31 d'aquest mes!!!! on faig parella amb en X. Carnicer i itentarem fer-ho el màxim de bé possible!!!! Per ara donar les gràcies per el recolzament en aquesta Volta a Eivissa:  als nostres respectius equips (M.C Segre i Massi), així com a la revista digital www.todomtb.com, on s'anirà publicant una mica de crònica de la nostra aventura per Eivissa!!!! Donar les gràcies també a Enotecum (vinoteca d'Eivissa)!!! pròximament més novetats...


Així com a:










PATROCINADORS PERSONALS: