TRADUCTOR:

El Temps a Prades

2on a la MARXA BTT ALMATRET (XALLENGE DAVID DUAIGÜES) 3-3-13

Aquest diumenge tenia el dilema d'anar a Aguilar de Segarra, per fer la bike marató, en un circuit que vaira poc respecte edicions anteriors, força divertit i que ja coneixia... o tenia l'opció d'anar a Alamatret, en una marxa de BTT que no havia fet mai, puntuable per la Xallenge David Duaigües, amb dues proves (Almatret 3-3-13 i Seròs 10-3-13).

Al final em vaig decantar per la 2a opció i vaig anar a Almatret, s'ha de dir que crec que vaig acertar!!! com a mínim en el recorregut, perquè si el d'Aguilar és guapo, el d'Almatret ho és més!!! així que vaig gaudir d'un bon matí de btt, amb senders i corriols bonics i ràpids, combinats amb llargues i dures pujades per pistes... a més a més en aquesta ocasió es va animar la parenta i va fer el circuit curt, fent-ho molt bé fins al punt que es va equivocar i va tirar cap al circuit llarg... llàstima...
Lourdes en un tram de senderó del principi. Foto: organització

Pel que fa a la meva cursa, no arribava com jo hagués volgut en aquestes altures de la temporada, però encara va anar prou bé... abans de la sortida ens vam encantar una mica i quan vam arribar a la zona de la sortida ja estava tothom preparat, així que va tocar sortir de bastant endarrere i durant el 1er bucle va tocar fer una bona sèrie per tal de recuperar posicions i no trobar-me molts taps a la zona del 1er sender que m'havien dit que era llarg... així ho vaig fer, però vaig entrar al sender en 3a posició, fins que en un punt vaig poder ficar-me 2on... el 1er ja ens havia tret un bon tros... (de fet, si no ens van enganyar molt, vaig mantenir el temps amb el 1er classificat des del km 20 aprox. fins al final)  així que a partir d'aquí anant fent el primer tram acompanyat amb en V. Espuny i el 2on tram, després de la baixada al pantà, ja tot sol fins a meta... al final doncs vaig fer 2on... prou bé... bon circuit, bon ambient i bona organització, on es veu tot un poble involucrat en el tema, des dels més  petits als més grans!!!
Jo en un tram de senderó baixant al pantà. Foto: organització

Jo  mateix en un altre tram de senderó. Foto: organització

La setmana que ve espero poder estar algo millor per Banyoles, on tindrà lloc la 1a prova de la Copa Catalana Internacional 2013, amb presència dels millors corredors autonòmics i molts corredors estrangers...ja veurem que s'hi pot fer... jejeje.

Aquí la ruta amb STRAVA:



I des d'aquí, com sempre agrair la col·laboració a:









PATROCINADORS PERSONALS: