TRADUCTOR:

El Temps a Prades

2ª posició a la TRANSOLIANENCA (OLIANA) ... 14-4-13

La primera edició de la Trasnolianenca va tenir lloc aquest passat 14 d'abril a la localitat Lleidatana d'Oliana,  organitzada per la fundació Isidre Esteve, una fundació que té com a principal objectiu, millorar la qualitat de vida de les persones que han patit una lesió medul·lar a través de l'esport entre d'altres... bona iniciativa!!!

L'organització, va preparar un circuit de 40km i 1200m+ de desnivell, que tot i ser el 1er any que l'organitzaven va estar en general tot molt bé!! El circuit força bonic, amb una dura i llarga pujada i amb baixades divertides, algunes molt ràpides i altres més lentes... però totes ciclables al 100%!!!
Primera part de la rampa llarga, cap al km12

Tram dur de pujada, cap al km 30

Un cop a meta, el meu germà i jo parlant amb Isidre Esteve sobre el circuit...  Bones fotos gràcies a la Lourdes!! ;-)

Un cop donada la sortida, es feia un tram de pla, per a continuació començar a pujar una pujada llarguíssima!! en la primera part del circuit, fins al quilòmetre 8 o així, vaig poder aguantar la roda del guanyador de la prova, Ramon Sagués, després ja em vaig quedar en 2ª posició que és com vaig acabar... el meu germà 3er...

Així bones sensacions i gaudint del circuit...

La setmana que ve cap a Llinars del Vallès per disputar la 2ª prova de la Copa Catalana amb novetats a l'equip M.C Segre!!! :-)

I com sempre, tot això gràcies a:








PATROCINADORS PERSONALS: